مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-22سياسي

اقدامات قوه قضاییه پیرامون پرونده های مرتبط با رمز ارز ها


سخنگوی قوه قضاییه درباره رمزارز ها گفت: پرونده هایی در مورد رمزارزها در مراجع قضایی تشکیل شده است که مهمترین آنها پرونده کریپتولند است که در این پرونده 8 بازداشتی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه، امروز چهارشنبه (31 شهریور) در جریان نشست خبری خود ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با سلام و درود بر روح پر فتوح شهدای کشورمان، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی غیورمردان و شیرزنانی است که عزیزترین گوهر وجود خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه حفاظت و حراست از اسلام و انقلاب و عزت و شرف ایران اسلامی فدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجسم عینی واقعه کربلا است، ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال به همگان توفیق دهد که نسبت به انقلاب اسلامی به خوبی امانتداری کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قوه قضاییه رسیدگی به وضعیت متضررین رمز ارز ها را در دستور کار دارد یا خیر، گفت: مسئله رمز ارز ها موضوع بسیار مهمی در کشور ماست که تاکنون پرونده هایی در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل شده که مهمترین آن ها پرونده مربوط به کریپتولند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات قوه قضاییه پیرامون پرونده های مرتبط با رمز ارز ها

اقدامات قوه قضاییه پیرامون پرونده های مرتبط با رمز ارز ها