مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-22سياسي

رونمایی از 4 اثر پیرامون شهدای و سرداران جنگ تحمیلی قم


4 کتاب پیرامون شهدا و سرداران جنگ تحمیلی، روز چهارشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس طی آیینی در قم رونمایی شد - ایسنا/قم 4 کتاب پیرامون شهدا و سرداران جنگ تحمیلی، روز چهارشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس طی آیینی در قم رونمایی شد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین افزود: نخستین اثر از این مجموعه، کتاب بال و پرهای امام است که در 400 صحفه در خصوص سیره رفتاری نمایندگان امام راحل در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و غیره در استانهای کشور تدوین شده و بیشتر معطوف بر سیره شهدای محراب است.

حجت الاسلام سعید روستاآزاد یادآور شد: کتاب مقتل شهدای دفاع مقدس، دومین اثر ادبی دفتر تبلیغات است که به موضوع مقتل و روضه خوانی برای شهدای دفاع مقدس با اقتدا به شهدای دشت کربلا در 200 صفحه تالیف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: همراهان آسمانی سرداران زمینی ، عنوان کتاب دیگری است که در آن به رفتارشناسی سرداران شهید دوران دفاع مقدس در تعامل با خانواده در 100 صحفه اشاره شده است.

روستا آزاد، از بایسته های روایت گری شهدا دفاع مقدس بعنوان چهارمین اثر ادبی و هنری رونمایی شده دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و افزود: این کتاب در 330 صفحه شرایط و ویژگی های روایت گری ادبیات دفاع مقدس را تشریح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4 اثر پیرامون شهدای و سرداران جنگ تحمیلی قم

رونمایی از 4 اثر پیرامون شهدای و سرداران جنگ تحمیلی قم