مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-22سياسي

راه اندازی بزرگ ترین مرکز تزریق واکسن در حرم مطهر شاهچراغ(ع)


در راستای تسهیل و تسریع در فرایند تزریق واکسن در استان فارس، بزرگ ترین مرکز تزریق واکسن به همت سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و دانشگاه علوم پزشکی در شبستان امام خمینی حرم مطهر راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در آیین بهره برداری از این سالن اظهار داشت: برای نخستین بار مرکز واکسیناسیون تزریق واکسیناسیون در استان فارس تزریق شده است که از این تعداد دو میلیون در مرحله نخست و یک میلیون دز دیگر در مرحله دوم به واجدین شرایط تزریق شده است.

  وی با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) جزء پییشگامان اعلام تعطیلی در شرایط  شیوع کرونا در کشور بوده است، عنوان کرد: بیش از 207 مرکز تزریقات، 55 مرکز تجمعی و 18 مرکز شبانه روزی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم هستند.

  اعلام آمادگی 600 واکسیناتور برای تزریق واکسن کرونا در حرم  در ادامه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز نیز اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان برای تزریق واکسن کرونا در طی چند ساعت تعداد 108 نفر اعلام آمادگی کرده و از این تعداد 60 نفر آموزش لازم را فراگرفته و به کار گیری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگ ترین مرکز تزریق واکسن در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

راه اندازی بزرگ ترین مرکز تزریق واکسن در حرم مطهر شاهچراغ(ع)