مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-22پزشكي

بروز سردرد سه روز بعد از تزریق واکسن را جدی بگیرید


بروز سردردهایی که سه روز بعد از تزریق واکسن آغاز می شوند حطرناک است، این سردردها ممکن است با دردهای شکمی و تهوع همراه باشد که بسیار مهم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشوک مغزی یا سکته را بیشتر کرده و البته علل متعددی هم در این خصوص از جمله همزمانی این دو با هم و وجود زمینه های بیماری در فرد نیز ذکر شده، لذا ممکن است فرضیه دوم یعنی همزمانی در این رابطه نقش بیشتری داشته باشد چون کرونا یک دستکاری هایی دارد و انعقاد در عروق را زیاد می کند شانس سکته هم بالا می رود.

وی در زمینه نیاز تمام بیماران کرونایی به متخصصان مغز و اعصاب نیز افزود: لازم نیست لزوماً متخصص مغز و اعصاب بالای سر بیمار کرونایی برود و مرتب او را ویزیت کند، مگر زمانی که علائمی دیده شود، چراکه 30 درصد بیماران ممکن است علائمی در سیستم اعصاب را نشان دهند که درجات آن متفاوت است، به همین دلیل است که معلوم نیست که سکته های مغزی پس از کرونا لزوماً به دلیل کرونا بوده است یا خیر.

این پزشک متخصص در پاسخ به این سوال که برخی خانواده ها اذعان دارند که فرد بیمار قبل از بیماری دچار کمی اختلال حافظه بوده ولی بعد از بیماری اصلاً کسی را نمی شناسد گفت: تأثیر کرونا روی مغز و غبارآلود شدن آن را به دو دسته تقسیم می کنند، یک دسته این است که ممکن است مغز تحت تأثیر خود کرونا قرار گیرد و دسته دوم این است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز سردرد سه روز بعد از تزریق واکسن را جدی بگیرید

بروز سردرد سه روز بعد از تزریق واکسن را جدی بگیرید