مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-22دانش

وبینار «آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT)» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد سرامیک دانشگاه تربیت مدرس، وبینار «آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT)» را برگزار می کند.

- وبینار آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT) برگزار می شود انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد سرامیک دانشگاه تربیت مدرس، وبینار آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، تست رادیوگرافی صنعتی(RT) یکی از پرکاربردترین روش های تست های غیر مخرب (NDT) برای ردیابی عیوب داخلی مثل حفره های گازی است.

عیوب صفحه ای نیز می توانند با جهت گیری مناسب توسط رادیوگرافی ردیابی شوند.

این روش همچنین برای پیدا کردن تغییرات ترکیب در مواد، ضخامت سنجی، تعیین محل قطعات اضافی یا معیوب که در داخل دستگاه ها وجود دارند و از دید پنهان است، استفاده شوند مزیت اولیه استفاده از پرتوهای یونیزه کننده در NDT این حقیقت است که می توان با استفاده از این پرتوها در اجسام با اشکال مختلف و اندازه های میکرونی قطعات الکترونیکی استفاده کرد.

این برنامه با حضور و ارائه دکتر سهیل قدمی ـ دکتری مهندسی مواد دانشگاه تربیت مدرس و بازرس فنی شرکت نفت، روز پنجشنبه یکم مهرماه، ساعت 20، به صورت آنلاین در سامانه BBB دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT)» برگزار می شود

وبینار «آزمون غیر مخرب به روش رادیوگرافی(RT)» برگزار می شود