مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-22سياسي

دفاع مقدس از نهضت امام حسین (ع) و اربعین نشأت گرفته است


مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت گیلان گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در امتداد عاشورا و اربعین و متصل به عصر ظهور و انقلاب جهانی الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد فروتن بعد از ظهر چهارشنبه در کارگروه فرهنگی آموزشی ستاد اربعین گیلان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از نهضت امام حسین (ع) و اربعین نشأت گرفته است.

وی در ادامه به یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به عنوان یکی دیگر از جلوه های عاشورایی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: 13 آبان به نماد استکبارستیزی ملت ایران تبدیل شده است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان هشت سال دفاع مقدس را یادآور عزت، ایثار، صبر، جانفشانی و شهادت دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آیه وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا را تحقق بخشیدند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، سپاه، ارتش منسجم و بسیج مردمی نداشتیم اما زمانی که دشمن جنگ بر ما تحمیل شد همه مردم پای کار آمدند، ادامه داد: جنگ تحمیلی عرصه های دفاعی و پشتیبانی برای ما دستاوردهای زیادی داشت.

حجت الاسلام فروتن با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی در همه عرصه ها توانمند و قدرتمند است، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور جوانان در میدان دفاع هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس از نهضت امام حسین (ع) و اربعین نشأت گرفته است

دفاع مقدس از نهضت امام حسین (ع) و اربعین نشأت گرفته است