مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:202021-09-22سياسي

هفته دفاع مقدس لوازم التحریر بین نیازمندان در شیراز توزیع می شود


فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز اعلام کرد که در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اقدامات شاخصی توسط این ناحیه برنامه ریزی شده است که توزیع لوازم تحصیلی و بسته های معیشتی جزو این برنامه ها خواهد بود.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز اعلام کرد که در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اقدامات شاخصی توسط این ناحیه برنامه ریزی شده است که توزیع لوازم تحصیلی و بسته های معیشتی جزو این برنامه ها خواهد بود.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی چهارشنبه 31 شهریور، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، به خبرنگاران گفت: یکی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده توسط این ناحیه برای هفته دفاع مقدس، توزیع 1500 بسته معیشتی و 400 بسته لوازم التحریر بین گروه ها و افراد نیازمند است.

او با یادآوری اینکه محدوده شمالغرب تحت پوشش این ناحیه از سپاه شیراز قرار دارد، گفت: افتتاح چهار کارگاه اشتغالزایی تولید عرقیات، میوه خشک، خیاطی و قالیبافی نیز در برنامه های این هفته پیش بینی شده است.

بنایی گفت: تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس توسط کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2، یادواره شهدای دوکوهک، نقالی خیابانی روایتی از حماسه های دفاع مقدس، برپایی غرفه دفاع مقدس پارک کوهستانی شهرک گلستان و نمایشگاه حجاب و عفاف، پیاده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس لوازم التحریر بین نیازمندان در شیراز توزیع می شود

هفته دفاع مقدس لوازم التحریر بین نیازمندان در شیراز توزیع می شود