مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-22سياسي

دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین است


مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت گیلان، دفاع مقدس را نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی نهضت انقلاب و دوران دفاع مقدس را به گونه ای تدبیر کرد که همگان متوجه قدرت خدا شدند.

- ایسنا/گیلان مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت گیلان، دفاع مقدس را نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی نهضت انقلاب و دوران دفاع مقدس را به گونه ای تدبیر کرد که همگان متوجه قدرت خدا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فروتن در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان و کارگروه فرهنگی - آموزشی ستاد اربعین استان گیلان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین است.

وی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را یکی دیگر از جلوه های عاشورایی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: 13 آبان به نماد استکبارستیزی ملت ایران تبدیل شده است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت گیلان، هشت سال دفاع مقدس را یادآور عزت، ایثار، صبر، جانفشانی و شهادت دانست و تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آیه وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا را تحقق بخشیدند، زیرا بعد از پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین است

دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و اربعین است