مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22سياسي

فرهنگ وقف را نهادینه کنیم/شناسایی 724 عالم واقف در مازندران


مسئلو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه گفت: باید برای رشد و تعالی فرهنگ وقف تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد انتظاری در جلسه ستاد دهه وقف با اشاره به اهمیت وقف در تریبون های نماز جمعه مازندران اظهار کرد: باتوجه به دهه وقف این مهم در خطبه های ائمه جمعه پررنگ تر می شود.

وی افزود: با هدفمندی و برنامه ریزی این مهم در خطبه های نمازجمعه 47 شهر استان دیده می شود و همه ما در بحث اطلاع رسانی موظف هستیم ولی باید گفت به سمت رشد و تعالی باید حرکت کنیم.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه، اظهار کرد: باتوجه به آمار بسیار بالا در خدمت رسانی موقوفات به مردم نکته قابل توجه این است که باید رویکرد وقف را بین مردم نهادینه کنیم.

وی فزود: خلأ موجود در این زمینه که ممکن است رغبت مردم به وقف را کمتر کند بحث اطلاع رسانی است که از این نظر شاید خیلی از مردم اطلاع نداشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: بحث وقف با تغییر رویکردی که اتفاق افتاد در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان که دغدغه جدی است و اگر مردم متوجه شوند که چه اتفاقات خوبی در این حوزه ها رقم خورد مطمئناً بیشتر پای کار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ وقف را نهادینه کنیم/شناسایی 724 عالم واقف در مازندران

فرهنگ وقف را نهادینه کنیم/شناسایی 724 عالم واقف در مازندران