مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22سياسي

آلودگی 50 درصد پارک های همدان به انگل حیوانات/ لزوم کنترل حیوانات بی سرپرست


نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان از آلودگی پارک های همدان به انگل توکسوکارا خبر داد و گفت: 50 درصد پارک ها به انگل توکسوکارای موجود در مدفوع سگ ها و گربه ها آلوده هستند که سبب ایجاد بیماری کرم آسکاریس در انسان می شود.

- سعید نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص جولان سگ های بی سرپرست در شهر همدان اظهار کرد: کنترل حیوانات بی سرپرست شامل سگ و گربه برعهده شهرداری هاست و باید این وظیفه به درستی انجام شود.

وی با اشاره به مراقبت و جلوگیری از گسترش بیماری های انگلی و شماره گذاری حیوانات بی سرپرست توسط شهرداری و انجمن های حمایت از حیوانات گفت: کمیسیون خدمات شهری و معاونت خدمات شهری برنامه های مناسبی برای سگ های بی سرپرست دارند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: روز گذشته جلسه ای با دو انجمن حمایت از حیوانات همدان برگزار و مباحث از 7 تا 14 مهرماه برنامه های علمی مختلفی با همکاری اساتید دانشگاه، انجمن های حمایت از حیوانات، شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط برگزار شود.

وی گفت: اراده ای در شهرداری و شورای شهر وجود دارد که با هماهنگی دستگاه های ذی ربط، ضمن رعایت حقوق حیوانات، مراقب سلامت افراد جامعه به ویژه کودکان باشیم و با کنترل جمعیت حیوانات بی سرپرست، حفظ سلامتی مردم تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی 50 درصد پارک های همدان به انگل حیوانات/ لزوم کنترل حیوانات بی سرپرست

آلودگی 50 درصد پارک های همدان به انگل حیوانات/ لزوم کنترل حیوانات بی سرپرست