مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-22سياسي

مسابقه عشق ورزی رمز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود


استاد خلبان هوانیروز ارتش اصفهان گفت: مسابقه عشق ورزی به میهن اسلامی و اتحاد آحاد مردم در دفاع مقدس، رمز پیروزی ما در مقابل دشمن بعثی بود.

- ، سرهنگ خلبان بهمن ایمانی ظهر امروز در برنامه آغاز هفته دفاع مقدس در اصفهان اظهار داشت: دوران کودکی ام مصادف با هشت سال دفاع مقدس بود و دیدن رشادت های رزمندگان و شنیدن اخبار حماسه هایشان برایم غرور آفرین بود و حماسه های خلبانان هوانیروز ارتش که از تلویزیون اعلام می شد مرا به سمت پرواز و آسمان مشتاق کرد تا لباس سربازی ایران اسلامی را برای دفاع از میهنم به تن کنم.

وی افزود: همه کسانی که در دفاع از سرزمین اسلامی مان فعالیت دارند عشقی درونی در دلشان نسبت به مردم و میهن شان دارند که قابل توصیف نیست.

این استاد خلبان هوانیروز ارتش گفت: گفتن از رشادت ها و حماسه های قهرمانان دفاع مقدس بیش از آنکه خاطره بخواهد به خاطر و ذهنی نیازمند است که با حماسه هایشان آشنا باشد و آن را درک کند.

وی ادامه داد: مردان بزرگی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و به شرف شهادت نائل شدند و نیز مردان بزرگی بودند که همپا و هم پرواز آن شهدای عزیز نقش آفرینی کردند و در همه صحنه ها آماده شهادت و جانفشانی بودند.

شهید بختیاری پیشتاز پرواز ایثار و شهادت شد استاد خلبان ایمانی با یادآوری حماسه شهید خلبان محمدعلی بختیاری گفت: ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عشق ورزی رمز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود

مسابقه عشق ورزی رمز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود