مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-22سياسي

کمک به 3200 یتیم و نیازمند توسط یک موقوفه فارس


مدیرکل اوقاف و امور و خیریه فارس اعلام کرد که به همت موقوفه حاج خلیل زالی، کمک 10 میلیارد ریالی به 3200 نفر از ایتام و زنان سرپرست خانوار استان فارس تعلق می گیرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور و خیریه فارس اعلام کرد که به همت موقوفه حاج خلیل زالی، کمک 10 میلیارد ریالی به 3200 نفر از ایتام و زنان سرپرست خانوار استان فارس تعلق می گیرد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی چهارشنبه 31 شهریور در حاشیه بازدید از انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(س) در شیراز گفت: باتوجه به اینکه بخش اعظم نیت موقوفه مرحوم حاج خلیل زالی رسیدگی و کمک به ایتام در شهر شیراز است، با صدور مجوز نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه 10 میلیارد ریال به انجمن مددکاری ایتام مهدی فاطمه(س) شیراز برای کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش این نهاد خیریه اختصاص یافته است.

او افزود: این مبلغ در قالب های مختلف از جمله اهداء بن کارت های مواد غذایی و پوشاک، کمک به تحصیل، آموزش و درمان افراد تحت پوشش این انجمن هزینه می شود و به 3200 نفر از ایتام که عمدتا زیر 18 سال هستند و همچنین زنان نیازمند سرپرست خانوار تحت پوشش انجمن تعلق می گیرد.

رییس هیئت مدیره انجمن مددکاری مهدی فاطمه(س) نیز گفت: این انجمن از سال 74 به همت تعدادی از خیرین شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون 1200 خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به 3200 یتیم و نیازمند توسط یک موقوفه فارس

کمک به 3200 یتیم و نیازمند توسط یک موقوفه فارس