موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-22سياسي

نیروهوایی ارتش موشک کروز زمینی را هواپایه کرد


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:«نهاجا» امروز توانسته موشک کروز زمینی را هواپایه کند که امیدوارم در آینده شاهد شلیک آن در نیروی هوایی باشیم.

- ، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز(چهارشنبه) در مراسم معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نهاجا طی سخنانی،گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت بزرگمردانی است که همواره در تاریخ انقلاب اسلامی و این مرز و بوم ماندگار خواهند ماند.

وی با اشاره به نقش آفرینی خلبانان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس، افزود: مردان غیرتمند، بی ادعا، متعصب و ولایت مدار نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای را در دفاع از حریم هوایی کشور ایفا کردند.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروی هوایی با امکانات خود و گاهاً با کمترین امکانات اما با شجاعت و روحیه سلحشوری بر دل دشمن تاخت.

امروز میزبان برخی از قهرمانان و بزرگان نهاجا هستیم که با دست خالی به دل دشمن زدن و پیروزمندانه از این میدان خطیر بیرون آمدند.

امیر نصیر زاده تصریح کرد: این افتخار است برای ما که در این دوران و تحت فرماندهی نایب امام زمان(عج الله) زندگی می کنیم و خدا را از این بابت شاکریم و از خداوند متعال می خواهیم، سایه رهبر فرزانه و نایب امام زمان را بر سر مسلمین جهان مستدام بذارد تا پرچم انقلاب اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهوایی ارتش موشک کروز زمینی را هواپایه کرد

نیروهوایی ارتش موشک کروز زمینی را هواپایه کرد