مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-22سياسي

تعلل دولت در ساماندهی حوزه رمزارزها


حوزه رمزارزها همچنان از نبود قانون مدون رنج می برد.

هفته گذشته در مجلس با پیگیری کمیسیون اقتصادی به ویژه رییس این کمیسیون ، محمدرضاپورابراهیمی بالاخره گزارش رمزارزها قرائت شد.

نمایندگان درصدد تدوین قانونی هستند که این حوزه از بلاتکلیفی خارج شود اما به گفته اکثر اعضای کمیسیون اقتصادی تعلل دولت در ارائه لایحه همچنان موجب کندی کار در تدوین قوانین این حوزه است.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با برات نیوز، در رابطه با احتمال ارائه لایحه ساماندهی رمز ارزها توسط دولت به مجلس گفت: اولویت ما در مورد رمز ارزها لایحه است اگر بدانیم که دولت لایحه خوبی را ارائه می دهد که جامع و کامل است ما به سمت تدوین طرح نمی رویم اما اگر ببینیم دولت در ارائه لایحه تعلل دارد و زمان را از دست می دهیم آن زمان مجلس برای اینکه این خلا را پر کند به سمت طرح ساماندهی رمز ارزها می رود .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر ما ببینیم دولت به همین زودی ها لایحه ارائه می دهد ما به سمت تدوین طرح نمی رویم در واقع باید ببینیم تا چه اندازه در دولت اراده وجود دارد و سازوکار دولت برای این مسئله چیست و بعد از آن تصمیم گیری می کنیم.

اگر تعلل وجود داشته باشد و بحث لایحه را نداشته باشیم که البته بعید می دانیم، آن موقع می توانیم از ابزار طرح استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل دولت در ساماندهی حوزه رمزارزها

تعلل دولت در ساماندهی حوزه رمزارزها