مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-22سياسي

خادم یاری 110 فعال هیئتی قم در حرم امام حسین (ع)


مسئول شورای هیئت های مذهبی استان قم از فراهم شدن زمینه خدمت رسانی 110 نفر از فعالان هیئت های مذهبی این استان در حرم امام حسین علیه السلام خبر داد.

- ، جواد اشعری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه اربعین حسینی و با همکاری عتبه حسینی 110 نفر از مسئولان و فعالان هیئت های مذهبی استان قم به جمع خادمان حرم امام حسین علیه السلام پیوسته و در ایام اربعین حسینی به زائران سید و سالار شهیدان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: فرایند ثبت نام فعالان هیئت های مذهبی و نامه نگاری و دریافت مجوز از عتبه حسینی توسط شورای هیئت های مذهبی استان قم پیگیری شده که خوشبختانه با موافقت مسئولان عتبه حسینی، اعزام خادمان حرم امام حسین علیه السلام از چند روز پیش آغاز شده است.

رییس شورای هیئت های مذهبی استان قم تصریح کرد: ویزای سفر به عراق پس از ثبت نام خادم یاران و با عنایت مسئولان عتبه حسینی بدون هیچ مسأله ای از سفارت عراق در ایران تحویل گرفته شد.

اشعری گفت: به منظور تسهیل در فرایند اعزام خادم یاران، تست پی سی آر در شورای هیئت های مذهبی استان انجام شده و برای تهیه بلیت هواپیما مذاکراتی با شرکت های هواپیمایی داشتیم که خادم یاران دغدغه ای برای دریافت بلیت نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم یاری 110 فعال هیئتی قم در حرم امام حسین (ع)

خادم یاری 110 فعال هیئتی قم در حرم امام حسین (ع)