مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-22سياسي

دو وظیفه مهم دانشگاه ها از دیدگاه رییس نهاد رهبری


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه دانشگاه ها ظرفیت های بیشتری برای حل مشکلات جامعه به دست آورده اند، گفت: این مراکز باید بتوانند علاوه بر تربیت نیروی انسانی در حل مشکلات حوزه های مختلف جامعه نیز تأثیرگذار باشند.

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه دانشگاه ها ظرفیت های بیشتری برای حل مشکلات جامعه به دست آورده اند، گفت: این مراکز باید بتوانند علاوه بر تربیت نیروی انسانی در حل مشکلات حوزه های مختلف جامعه نیز تأثیرگذار باشند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی،در حاشیه همایش سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان که امروز در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد، نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس را بسیار مهم و ارزنده توصیف کرد و گفت: آنچه که دانشگاه ها در دوره دفاع مقدس از خود بروز دادند بسیج کردن و به خدمت درآوردن توانمندی ها و ظرفیت های این مراکز بود تا بتوانند در این دوره بهترین خدمت را به مردم انجام بدهند و در دوره دفاع مقدس دانشگاه ها هم در پشتیبانی دفاع مقدس و هم در بخش تولید ابزار دفاعی و همچنین حضور در میدان دفاع نقش بزرگی را ایفا کردند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز دانشگاه ها ظرفیت های بسیار بیشتری برای کمک به حل مشکلات مردم پیدا کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو وظیفه مهم دانشگاه ها از دیدگاه رییس نهاد رهبری

دو وظیفه مهم دانشگاه ها از دیدگاه رییس نهاد رهبری