مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-22اجتماعي

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد.

- همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی تمام جنبه های زندگی مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد و به تبع آن آموزش و تحصیل هم دستخوش تغییرات زیادی شد.

گرچه امسال در بسیاری از نقاط کشور هنوز بازگشایی مدارس در دستور کار قرار نگرفته اما نباید فراموش کنیم که کودکان کم برخوردار بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک هستند.

آموزش آنلاین نیازمند امکانات و زیرساخت های متعددی است که فراهم آوردن آن ها برای خانواده های کم برخوردار امکان پذیر نیست.

اسنپ به واسطه ی مسئولیت اجتماعی خود تلاش کرده با دو طرح مختلف از تحصیل این دانش آموزان حمایت کند؛ طرح حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان در باشگاه مشتریان و اختصاص کد تخفیف برای انتقال رایگان ملزومات تحصیلی به دانشگاه تهران.

حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان با گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز طرح حمایت از تحصیل دانش آموزان سیستان و بلوچستان، کاربران با استقبال گسترده ای حدود 56هزار مرتبه در این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار

طرح های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش آموزان کم برخوردار