مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22سياسي

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه فارس از افتتاح جبهه استانی رسانه وفضای مجازی احمد موسی(جارفا )در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان استانی در سومین حرم اهل(ع) بیت خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج رسانه فارس از افتتاح جبهه استانی رسانه وفضای مجازی احمد موسی(جارفا )در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان استانی در سومین حرم اهل(ع) بیت خبر داد.

هادی رضایی چهارشنبه 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در استان فارس گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر باز سازی فرهنگ ورسانه در جلسه اخیر هیئت دولت، وظیفه خود می دانیم تا در راستای تحقق این مطالبه به حق ایشان گام موثری در حوزه آسیب شناسی وبازسازی رسانه در استان برداریم.

او افزود: پس از بررسی موضوع در قالب هیئت های اندیشه ورز با حضور کارشناسان وجمعی از اصحاب رسانه با شخصیت های وارسته علمی وفرهنگی از جمله تولیت محترم سومین حرم اهل بیت(ع) و با مشاهده دغدغه و عزم ایشان در رستای تشکیل این جبهه با حضور همه رسانه ها با گرایش های مختلف، در مواجهه با هجمه رسانه ای دشمن، تصمیم بر آن شد تا با محوریت سومین حرم اهل بیت و با نام مبارک احمد ابن موسی(ع) این جبهه به صورت استانی شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود

جبهه استانی رسانه و فضای مجازی در فارس راه اندازی می شود