مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-22اجتماعي

توزیع 1500 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مهربانی مهر یک هزار و 500 بسته لوازم التحریر تهیه و در حال توزیع بین دانش آموزان محروم استان است.

- ، محمدرضا رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح مهربانی مهر در سال جاری در راستای شناسایی و کمک به دانش آموزان در مناطق محروم استان و جمع آوری کمک های خیرین در قالب بسته های لوازم التحریر، لوازم ورزشی و بازی های سرگرمی و فکری و … اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح مدارس مناطق محروم و دارای کانون های دانش آموزی به کیف کمک های اولیه تجهیز شده است، افزود: این طرح در سه مرحله شناسایی، جمع آوری کمک و توزیع از 5 تیرماه آغاز و تا 30 مهرماه سال جاری ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد یک هزار و 500 بسته لوازم التحریر با استفاده از ظرفیت خیرین تهیه و در حال توزیع است، گفت: ارزش ریالی این بسته ها نیز حدود 150 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 909 کیف و بسته کمک های اولیه در بین مدارس محروم و دارای کانون در حال توزیع است، عنوان کرد: تاکنون مبلغ 44 میلیون تومان نیز در این خصوص جمع آوری شده است و همچنان ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم خراسان جنوبی

توزیع 1500 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم خراسان جنوبی