مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-22اجتماعي

واکسیناسیون سیار شهروندان تهران در منطقه 7


اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهروندانی که امکان مراجعه به مراکز واکسن را ندارند، در این منطقه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سمیه حاجوی سهردار منطقه 7 تهران اظهار داشت: با توجه به مشکل دسترسی شهروندانی که ناتوان بوده و امکان حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه را ندارند، طرح واکسیناسیون سیار شهری ویژه خانواده معظم شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت با همکاری مرکز بهداشت شمال تهران برای اولین بار در شهر تهران در منطقه 7 راه اندازی شد.

شهردار منطقه 7 تهران افزود: تاکنون 6 مرکز واکسیناسیون در این منطقه راه اندازی شده و از زمان شروع واکسیناسیون، شهرداری با تمام توان در کنار کارکنان درمان و بهداشت حضور داشته است.

حاجوی عنوان کرد: با اجرای این طرح تمام شهروندان منطقه که به هر دلیلی مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای آنها دشوار است، تزریق واکسن داخل منازل آن ها انجام و در مقابل کرونا واکسینه می شوند.

وی یکی دیگر از دلایل اجرای طرح واکسیناسیون سیار شهری را جلوگیری از ازدحام شهروندان بویژه افرادکم توان در پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، عنوان کرد و گفت: یک دستگاه آمبولانس با حضور نیروی درمان هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 برای پوشش واکسیناسیون خانواده های شهدا، سالمندان و افراد دارای معلولیت در سطح محلات منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سیار شهروندان تهران در منطقه 7

واکسیناسیون سیار شهروندان تهران در منطقه 7