مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-22بين الملل

سردبیر الناشر لبنان: محموله های سوخت ایران دولت آمریکا و عربستان را به چالش کشید


ارسال سوخت توسط ایران به لبنان گام بزرگی به عنوان یک چالش برای دولت آمریکا و زیر پا گذاشتن تمایل عربستان برای ادامه رنج اقتصادی در لبنان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ایسکانیوز گفت وگویی با حمزه الخنسا، روزنامه نگار، تحلیلگر و سردبیر الناشر لبنان انجام داده است که در ادامه از نظرتان می گذرد.

- همانطور که در رسانه ها منتشر شد، محموله های سوختی ایران یکی پس از دیگری به لبنان رسیدند.

بازخورد رسیدن محموله های مذکور در بین مردم لبنان چطور بود؟ مردم لبنان از هر فرقه ای از ورود کشتی های سوختی ایران استقبال می کنند و از موافقت دولت جمهوری اسلامی ایران برای دراز کردن دست کمک به لبنان و مردمش در مواجهه با محاصره ناعادلانه کشورهای خلیج فارس و آمریکا قدردانی می کنند.

ایران بار دیگر ثابت کرد که به دوستان خود وفادار است و با دوستان و متحدان خود با احترام زیادی رفتار می کند که نشان دهنده پیشینه عقیدتی و اعتقادی این کشور است.

واقعیت این است که برخی از افراد تحت تأثیر ورود کشتی های سوختی ایران به لبنان قرار گرفتند و راهی جز دروغ گفتن و جعل اطلاعات برایشان باقی نمانده بود و سعی کردند از این خبر  برای مخدوش کردن گام عظیم رهبر حزب الله که با همکاری ایران و کمک های سخاوتمندانه دولت اسد در نقض حاکمیت لبنان دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر الناشر لبنان: محموله های سوخت ایران دولت آمریکا و عربستان را به چالش کشید

سردبیر الناشر لبنان: محموله های سوخت ایران دولت آمریکا و عربستان را به چالش کشید