مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-22سياسي

رسانه ها با مطالبه گری اجازه فراموش شدن مشکلات را ندهند


فرمانده سپاه ناحیه اهر بابیان این که فشار به رسانه ها برای عدم مطالبه گری را برنمی تابیم، گفت: رسانه ها با مطالبه گری اجازه فراموش شدن مشکلات را ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار حسن سیفی ظهر چهارشنبه در جلسه هیأت اندیشه ورز فضای مجازی که با حضور اصحاب رسانه و فعالان رسانه ای شهرستان اهر برگزار شد با تبریک هفته ی دفاع مقدس، اظهار داشت: سپاه ناحیه اهر از ظرفیت فعالان رسانه ای و خبرنگاران برای احصاء مشکلات مردم و پیگیری حل آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و از طرفی دیدگاه های رسانه ای با دیدگاه مدیران متفاوت است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، مطالبه گری از مسئولان را جزو وظایف ذاتی خبرنگاران و اصحاب رسانه ذکر کرد و افزود: رسانه ها و خبرنگاران در مقطعی با محدودیت هایی گریبانگیر بودند، اما در دولت مردمی نباید هیچ محدودیتی متوجه رسانه ها و مطالبه گری آن ها شود.

وی بابیان این که خبرنگاران برای پیگیری مشکلات از مسئولان و تحقق مطالبات مردمی؛ بایستی تشویق و حمایت شوند، گفت: بزرگ ترین ضعف مطالبه گری، مقطعی بودن آن است؛ در حالی که باید برای حل مشکلات مردم مسئولی را به چالش کشید و تا نتیجه گیری به نفع جامعه مطالبه گری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با مطالبه گری اجازه فراموش شدن مشکلات را ندهند

رسانه ها با مطالبه گری اجازه فراموش شدن مشکلات را ندهند