مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-22سياسي

آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته


بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 31 شهریور تا 3 مهر ماه 1400 با رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته - ایران آگروفود 2021 از تاریخ 31 شهریور تا 3 مهر ماه 1400  با رعایت کامل پروتکل های اعلامی ستاد ملی یک مدیر صنایع غذایی با اشاره به روند تکمیل زنجیره تولیدی، موضوع کشتار مرغ، اظهار کرد: در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال، موضوع احیای یک واحد کشتارگاه مرغ در دستور کار قرار گرفت.

این واحد کشتارگاهی که پس از چند سال فعالیت به دلیل مشکلات اقتصادی از چرخه تولید خارج شده بود، در اسفندماه سال گذشته به روند احیا برگشت و هم اکنون بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید کشتارگاهی در حال انجام است و پیش بینی می شود ظرف دو هفته آینده فعالیت خود را کشتار و بسته بندی مرغ آغاز کند.

همچنین زهر پایداری یک فعال صنعت غذایی نیز بیان کرد: تعداد نیروی انسانی شاغل در این واحد تولیدی قبل از تعطیلی کارخانه 120 نفر شامل اداری، قطعه بندی و ترابری بوده است که با انتقال مالکیت این شرکت، در حال حاضر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته

آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و صنایع وابسته