مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-22سياسي

اجرای 2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: اجرای دو هزار و 500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد.

- اظهار داشت: دفاع مقدس دورانی پرافتخار برای ملت ایران اسلامی بوده و این هفته فرصت خوبی برای تبیین رشادت ها و دلیرمردی های مردم این سرزمین است.

وی اضافه کرد: روزهای هفته مقدس نامگذاری شده و در هر روز برنامه های متناسب با آن برگزار می شود که نخستین روز این هفته پیشکسوتان، دفاع مقدس و مقاومت نام گرفته است.

غریبی ادامه داد: شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی سربازان ، معنویت، زنان، خانواده و سلامت ، ولایتمداری، جوانان، علم و دانش پژوهی ، دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف ، وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی ، نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و فرماندهان، عزت‎مداران و حماسه آفرینان عنوان دیگر روزهای این هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: بیش از دو هزار و 500 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سیاسی و دفاعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود.

برگزاری رزمایش دریایی وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در روز گذشته افزود: رزمایش دریایی با حضور 170 شناور و اجلاسیه کنگره شهدای دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد

اجرای 2500 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر آغاز شد