مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-22سياسي

مذاکره برای مذاکره را نمی پذیریم/ روحانی به غربی ها خوشبین بود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما دیگر مذاکره برای مذاکره را قبول نداریم و اجازه نمی دهیم که غربی ها برای ما تعیین تکلیف کنند.

- ، در واکنش به ادعای برخی از روزنامه های اصلاح طلب مبنی بر اینکه دولت رییسی در دیدار اخیر با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اولین توافق خود را با غرب امضا کرده است، گفت: در این دیدار به هیچ وجه توافقی صورت نگرفته و به طرف مقابل امتیازی داده نشد.

وی با بیان اینکه در دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و رییس سازمان انرژی اتمی ایران هم هیچ توافقی منعقد نشد، تاکید کرد: کسانی که به غربی ها وابستگی و خودفروختگی دارند، این مسائل را مطرح می کنند و به دنبال القای توافق دولت رییسی با غرب هستند، اما باید بدانند که با این اظهارات خود، راه به جایی نمی برند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رییس سازمان انرژی اتمی از زمانی که روی کار آمده، تاکید کرده است که در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها عمل خواهند کرد و هیچ امتیازی به طرف مقابل نمی دهند.

کوثری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مذاکرات ایران و آژانس و ایران و 1+5 به روش دولت تدبیر و امید ادامه خواهد یافت و یا دستور کار جدیدی از سوی دولت سیزدهم تعریف شده است، گفت: ما دیگر مذاکره برای مذاکره را قبول نداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای مذاکره را نمی پذیریم/ روحانی به غربی ها خوشبین بود

مذاکره برای مذاکره را نمی پذیریم/ روحانی به غربی ها خوشبین بود