مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-22سياسي

دفاع مقدس عرصه اثبات موفقیت حول محور مقاومت


همدان _ سپاه انصارالحسین (ع) همدان در بیانیه ای هشت سال دفاع مقدس را عرصه ای دانست که نشان داد مقاومت، ایثار مردمی و حضور همیشگی در صحنه، - همدان _ سپاه انصارالحسین (ع) همدان در بیانیه ای هشت سال دفاع مقدس را عرصه ای دانست که نشان داد مقاومت، ایثار مردمی و حضور همیشگی در صحنه، رمز موفقیت جاودانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه انصارالحسین (ع) در بیانیه ای هشت سال دفاع مقدس را عرصه ای دانست که نشان داد مقاومت، ایثار مردمی و حضور همیشگی در صحنه، رمز موفقیت جاودانه است و در این بیانیه بر ایستادگی در مسیر آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم هشت سال دفاع مقدس ما، آیینه تمام نمایی از تلخی ها و شیرینی هاست؛ عرصه ای که نشان داد مقاومت و ایثار مردمی و حضور همیشگی در صحنه، رمز موفقیت جاودانه است و انقلاب اسلامی هم متکی به همین مردم و البته با رهبری های داهیانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همچنان به پیشرفت های روزافزون می اندیشد و قله های حماسه و مقاومت را در تمام عرصه های حساس داخلی و خارجی در می نوردد.

تقویم تاریخ سربلند ایران گواه آن است که ظهر روز 31 شهریورماه 1359 به وقت بغداد با به پرواز درآمدن 192 فروند از انواع هواپیمای جنگنده بمب افکن و به حرکت درآمدن 12 لشکر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس عرصه اثبات موفقیت حول محور مقاومت

دفاع مقدس عرصه اثبات موفقیت حول محور مقاومت