مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-22سياسي

طرح ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی در دست بررسی


طرحی در مورد ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی در دولت در دست بررسی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حال طراحی و زمان بندی نحوه اجرای آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الله عبدالملکی امروز در حاشیه افتتاح چهار مرکز نوآوری و توسعه تعاون گفت: لایحه اصلاح قانون تعاون در کمیسیون مجلس در دست بررسی بود که گفتیم 45 روز متوقف بماند تا موارد جدیدی مانند پلت فرم های تعاونی های دیجیتال به آن اضافه شود زیرا این مدل های پیشرفته در دنیا اجرا می شود در حالی که قانون فعلی ظرفیت اجرای آن را ندارد.

وی افزود: همچنین خط اعتباری 2 هزار میلیارد تومانی برای بخش تعاون امروز طی تفاهم نامه ای بین معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون امضا می شود که 60 درصد از این تسهیلات به نرخ تکلیفی با یارانه ای که معاونت تعاون می پردازد به تعاون گران اعطا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال 1401 منابع بانکی برای تعاون را بیشتر می کنیم تا توان وام دهی بانک توسعه تعاون افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید اکوسیستم تعاون دانش بنیان و استارتاپ ها و شتاب دهنده ها در بخش تعاون را توسعه دهیم.

عبدالملکی همچنین در مورد ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی، عنوان کرد: طرحی در دولت در دست بررسی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی در دست بررسی

طرح ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی در دست بررسی