مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-22سياسي

گلزار شهید مدافع حرم محمد بلباسی مقصد اردو راهیان نور در محمودآباد می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اجرای اردوی راهیان نور استانی خبر داد و گفت: این اردو از گلزار شهدای گمنام غواص شروع و با زیارت مزار شهید مدافع حرم محمد بلباسی به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی برای گرامیداشت این هفته در استان در نظر گرفته شده است،اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده بسیج ناجیه محمودآباد در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: 450 برنامه گرامیداشت در این شهرستان برگزار می شود که 51 برنامه محوری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: توزیع بسته های معیشتی، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران همچنین اردوی راهیان نور استانی را در دستور کار داریم که در این قالب در سومین روز از هفته دفاع مقدس ما این اردو را از مقابل مزار شهدای گمنام غواص شروع کرده و به سمت موزه دفاع مقدس در قراخیل قائم شهر رفته و سپس با زیارت مزار شهید مدافع حرم محمد بلباسی به پایان می رسد.

فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد بیان کرد: ما امسال برنامه پیاده روی جاماندگان تا آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) این پیاده روی برای جاماندگان اربعین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهید مدافع حرم محمد بلباسی مقصد اردو راهیان نور در محمودآباد می شود

گلزار شهید مدافع حرم محمد بلباسی مقصد اردو راهیان نور در محمودآباد می شود