مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-22ورزشي

تراکتور بدون معاون حقوقی با انبوهی از پرونده های مالی / انفعال زنوزی ادامه دارد؟


پرونده های حقوقی در باشگاه بدون معاون مالی تراکتور روی هم تلنبار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هواداران تیم تراکتور طبق وعده مدیران امیدوار بودند پنجره نقل و انقالاتی این باشگاه در این هفته با پرداخت طلب 475 هزار یورویی مانده برای استفاده از بازیکنان جدید این تیم حدود یک میلیون و پانصد هزار یورو(حدود 45 میلیارد تومان) فقط برای همین سه پرونده پرداخت کند.

  هرچند مدیران باشگاه تراکتور و فراز کمالوند، سرمربی سابق این تیم بارها بحث پرداخت حدود 45 میلیارد تومان برای باز شدن پنجره نقل و انقالاتی تراکتور را اعلام کردند اما هیچ یک از مسئولان و مربیان این باشگاه تاکنون درباره اینکه پرونده کنستانت و پاتریک هم که سبب بسته شدن این پنجره شده صحبت نکرده بودند.

از طرفی جمشید نظمی، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور که حدود دو ماه قبل اسماعیل گودرزی، معاون حقوقی سابق این باشگاه را از سمت خود برکنار کرده هنوز جانشینی برای وی تعیین نکرده است و باشگاهی که اکنون به پرچمدار پرونده های حقوقی و بدهی های مالی در فوتبال کشورمان تبدیل شده است، در شرایط بغرنج فعلی اش حتی معاون حقوقی ندارد.

  هرچند نمی توان از عملکرد تعدادی از مدیران و معاونان سابق  تراکتور در انبوه بدهی های این باشگاه بی تفاوت عبور کرد اما مشخص نیست زنوزی که ظاهرا تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور بدون معاون حقوقی با انبوهی از پرونده های مالی / انفعال زنوزی ادامه دارد؟

تراکتور بدون معاون حقوقی با انبوهی از پرونده های مالی / انفعال زنوزی ادامه دارد؟