مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-22سياسي

واکسیناسیون دانش آموزان شرط حداقلی بازگشایی مدارس است


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرط حداقلی بازگشایی مدارس است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرط حداقلی بازگشایی مدارس است.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث بازگشایی مدارس کمیسیون آموزش یک جلسه ای با وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و علوم برگزار کرد و دغدغه اعضای کمیسیون مطرح شد و جمع بندی این بود که تا زمانی که واکسیناسیون سراسری نداشته باشیم و به لحاظ کنترل کرونا به اطمینانی نرسیم نمی توانیم در رابطه با بازگشایی گسترده مدارس به ویژه در شهرهای بزرگ صحبت کنیم.

وی ادامه داد: در عین حال می شود به صورت منطقه ای طبق هماهنگی سیاست های ستاد کرونا با آموزش و پرورش، در برخی محیط های کوچک تر با رعایت پروتکل های بهداشتی برخی مدارس را باز کرد.

ویسکرمی بیان کرد: کل کشور را نمی توان با یک قاعده نگاه کرد اما تا یک واکسیناسیون سراسری انجام نشود امکان بازگشایی مدارس را نداریم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ادعای وزارت بهداشت این است که دهه فجر واکسیناسیون کامل می شود، اگر اینگونه باشد به طور طبیعی شاید نتوان قول داد که مدارس و دانشگاه ها را باز کرد و در عین حال تا واکسیناسیون کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان شرط حداقلی بازگشایی مدارس است

واکسیناسیون دانش آموزان شرط حداقلی بازگشایی مدارس است