مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-22اقتصادي

کاهش 63 درصد قیمت قطعات در صنعت مس/داخلی سازی 80 درصدی در راستای اقتصاد مقاومتی


داخلی سازی 80 درصدی هر قطعه در صنعت مس، کاهش 63 درصدی قیمت آن محصول را در مقایسه با قطعه وارداتی به همراه داشته و ارزبری محصول را 91 درصد کاهش داده است.

- محمدصابر شاهنوش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ساخت داخل 3300 قطعه و کالا برای شرکت ملی صنایع مس و واحدهای وابسته در سال 99  و 1578 قطعه در نیم سال اول سال جاری توسط شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از موثرترین مولفه های اقتصاد مقاومتی، افزود: ما به اتکای همین توان داخل سالانه بیش از 20 هزار قلم کالا را با حضور بیش از 7 هزار تامین کننده فعال در وندور لیست خود در قالب 1700 گروه کالایی تامین کرده ایم و در این راستا با بهره مندی از یکپارچه ترین نرم افزارهای تخصصی تامین کالا و خدمات و شبکه دفاتر تخصصی در منطقه جغرافیایی مجتمع های مس و استان های مهم بازرگانی و صنعتی کشور، این ماموریت مهم انجام شده است.

* مثلت وحدت مهندسی رمز فرصت سازی اقتصاد دانش بنیان   شاهنوش افزود: شرکت خدمات بازرگانی در راستای توسعه ساخت داخل قطعات و کالاها و با تکیه بر سیاست درون زایی اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از مثلث وحدت مهندسی مابین مهندسین فنی بازرگانی، دفتر فنی مجتمع ها و تجربه و توان تخصصی واحدهای صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 63 درصد قیمت قطعات در صنعت مس/داخلی سازی 80 درصدی در راستای اقتصاد مقاومتی

کاهش 63 درصد قیمت قطعات در صنعت مس/داخلی سازی 80 درصدی در راستای اقتصاد مقاومتی