مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-22اقتصادي

پشت پرده تسهیلات 30 میلیونی لوازم خانگی


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بانک 18 درصد به سپرده ها بهره می دهد و مشخص نیست چگونه می خواهد با 4 درصد به مردم کالا بفروشد.

عملاً در این شرایط تولید کننده قیمت خود را بالا می برد، - رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: بانک 18 درصد به سپرده ها بهره می دهد و مشخص نیست چگونه می خواهد با 4 درصد به مردم کالا بفروشد.

عملاً در این شرایط تولید کننده قیمت خود را بالا می برد، بعد به بانک سود می دهد و در سوی دیگر بانک می گوید با بهره چهار درصد به مردم کالا می فروشد.

اکبر پازوکی در گفت وگو با ایسنا، از فروش اجباری از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی خبر داد و گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی فروش خود را سبدی و فروش برخی اقلام را مشروط به خرید اقلام دیگر کرده اند.

برای مثال می گویند اگر یک یخچال میخواهی باید دو ماشین لباسشویی هم بخرید.

تولید کنندگان کار خود را با بقالی اشتباه گرفته اند، میخواهند محصولاتی که سود خوب دارد را تولید کنند و آن ها را از طریق سبد کالا بفروشند.

این در حالی است که بر اساس قانون نظام صنفی این کار خلاف است که کالایی به اجبار با کالاهای دیگر به مصرف کننده فروخته شود.

انحصار در یک قدمی صنعت لوازم خانگی رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در ادامه از کمبود برخی کالاها در این حوزه خبر داد و گفت: خود تولیدکنندگان هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تسهیلات 30 میلیونی لوازم خانگی

پشت پرده تسهیلات 30 میلیونی لوازم خانگی