مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-22بين الملل

فرصت خوبی برای احیاء برجام پیش آمده است/ باید مراقب باشیم این پنجره بسته نشود


اتریش علاقه مند است همچون گذشته میزبان مذاکرات هسته ای در وین باشد، فرصت خوبی برای احیاء برجام پیش آمده است و باید همگی مراقبت نماییم این پنجره بسته نشود.

- وزیر امور خارجه اتریش گفت: اتریش علاقه مند است همچون گذشته میزبان مذاکرات هسته ای در وین باشد، فرصت خوبی برای احیاء برجام پیش آمده است و باید همگی مراقبت نماییم این پنجره بسته نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با الکساندر شالنبرگ همتای اتریشی خود، با تشکر از اهدای واکسن توسط اتریش به ایران و مرور آخرین وضعیت روابط دوجانبه، بر علاقه مندی ایران بر گسترش هرچه بیشتر روابط اقتصادی از جمله روابط مالی و بانکی با اتریش تاکید و اعلام کرد: دولت جدید آمادگی دارد روابط با اتریش را به بهترین سطح برساند.

حسین امیرعبداللهیان با تاکید بر اراده تهران برای تعریف متوازن روابط با اروپا، اظهار کرد: مناسبات اروپا با ایران نباید تابعی از نوع رفتار و نگرش غیرسازنده آمریکا به ایران باشد.

وزیر امورخارجه ضمن تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت افغانستان با همتای اتریشی، بر تشکیل دولتی فراگیر مطابق خواست و اراده مردم افغانستان تاکید کرد و در همین خصوص اظهار داشت: تهران از هیچ کوششی برای کمک به افغانستان فروگذار نکرده است و به رغم همه فشارها به این کمک ها ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت خوبی برای احیاء برجام پیش آمده است/ باید مراقب باشیم این پنجره بسته نشود

فرصت خوبی برای احیاء برجام پیش آمده است/ باید مراقب باشیم این پنجره بسته نشود