مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-21اقتصادي

کاهش ذخایر خون در تمامی گروه های خونی در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش سطح ذخایر خون و فرآورده های خون در تمامی گروههای خونی به ویژه O و A مثبت و منفی خبر داد و از مردم دعوت کرد برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران از کاهش سطح ذخایر خون و فرآورده های خون در تمامی گروههای خونی به ویژه O و A مثبت و منفی خبر داد و از مردم دعوت کرد برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل انتقال خون مازندران، دکتر ذوالفقار تقوی گفت: با شیوع پیک پنجم کرونا آمار اهداکنندگان خون و مراجعان برای اهدای خون کاهش یافته است و این روزها شاهد کاهش سطح ذخایر خون و فرآورده های آن در تمامی گروههای خونی به ویژه O و A مثبت و منفی هستیم .

وی با توجه به نیاز مستمر بیماران تالاسمی و همچنین 50 مرکز درمانی به خون و فرآورده های آن، از دارندگان تمامی گروه های خونی به ویژه O و A مثبت و منفی در رده سنی 18 تا 60 سال با حداقل وزن 50 کیلوگرم دعوت کرد برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مازندران مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مراکز اهدای خون ساری، بابل و آمل در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 7:30 تا 19 و مرکز بهشهر، تنکابن، چالوس، رامسر و قائم شهر صبح تا ظهر آماده میزبانی از اهداکنندگان خون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خون در تمامی گروه های خونی در مازندران

کاهش ذخایر خون در تمامی گروه های خونی در مازندران