مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 01:202021-09-21بين الملل

وزیر امور خارجه ایران در نشست «چندجانبه بغداد» در نیویورک چه گفت؟


نشست چندجانبه بغداد در نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

- وزیر امور خارجه ایران در نشست چندجانبه بغداد در نیویورک چه گفت؟ نشست چندجانبه بغداد در نیویورک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور وزیران امور خارجه و نمایندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران، اردن، عربستان سعودی، ترکیه، کویت، مصر، قطر، فرانسه، مسئول عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، دبیرکل اتحادیه عرب، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس و به ریاست وزیر خارجه عراق در محل اقامتگاه سفیر عراق در نیویورک برگزار شد.

مهمترین رئوس مطالب مطرح از سوی وزیر خارجه کشورمان در این نشست به شرح زیر است: از این که بار دیگر فرصت دیدار و گفت وگو با همکارانم، وزرای محترم خارجه کشورهای شرکت کننده منطقه ای در نشست بغداد فراهم شده است، ابراز خرسندی می کنم.

گردهمایی مجدد ما در این نشست، این نکته را یادآوری می کند که برای برون رفت از بحران ها و مشکلات و رفع سوءتفاهمات و اختلافات، مسیر و راه حلی به جز دیپلماسی و گفت وگو وجود ندارد.

در نبود گفت ئگو و مذاکره، فرصت ها، امکانات و منابع کشورها و دولت های منطقه به جای توسعه و پیشرفت، هزینه نظامی گری می شود و بحران، تنش و جنگ همچنان ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه ایران در نشست «چندجانبه بغداد» در نیویورک چه گفت؟

وزیر امور خارجه ایران در نشست «چندجانبه بغداد» در نیویورک چه گفت؟