مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-21سياسي

برای فرهنگ عجولانه تصمیم نگیرید!


احمد آرام به مسئولان فرهنگی دولت جدید پیشنهاد می کند که برای فرهنگ این کشور عجولانه تصمیم نگیرند و می گوید: بهتر است که مشاوران بسیار خوبی را انتخاب کنند، - احمد آرام به مسئولان فرهنگی دولت جدید پیشنهاد می کند که برای فرهنگ این کشور عجولانه تصمیم نگیرند و می گوید: بهتر است که مشاوران بسیار خوبی را انتخاب کنند، بنشینند و ببینند که به چه وسیله ای می شود فرهنگ را نجات داد.

این داستان نویس در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت فرهنگ و ادبیات در دولت دوازدهم و خلاءهایی در این زمینه که نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: انتظار جامعه ادبی خیلی بالا است و در واقع در تمام زمینه ها انتظار دارد که همکاری وسیعی با ادبیات صورت بگیرد.

در حال حاضر، وضعیت اسفناک این است که قیمت کتاب روزبه روز بالاتر می رود، به دلیل این که کاغذی وجود ندارد و همکاری ای در این زمینه نیست.

به نظر من، اولین گامی که هر دولتی باید بردارد، این است که مسئله کاغذ و چاپ کتاب را حل کند.

چون در حال حاضر، مردم همان طورر که خیلی چیزها را از سبد خانواده بیرون برده اند، دارند کتاب را هم از سبد خانواده خارج می کنند.

او افزود: در دولتی که به پایان رسید، با وجود گرانی کاغذ، از ناشر حمایت نشد و نویسندگان و مولفان هم سرگردان بودند که کتاب های شان را به دست چه کسی بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فرهنگ عجولانه تصمیم نگیرید!

برای فرهنگ عجولانه تصمیم نگیرید!