مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 19:352021-09-21پزشكي

بستری بودن 558 بیمار جدید کرونایی در مازندران


در شبانه روز گذشته تعداد طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 90 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 558 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در حالی وارد بیستمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان می شویم که روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی ادامه دارد.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 63 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد 118 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 412 نفر مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 84 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 146 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 27 بیمار جدید بستری و 19 بیمار هم  ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 558 بیمار جدید کرونایی در مازندران

بستری بودن 558 بیمار جدید کرونایی در مازندران