مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-21بين الملل

4 کشته در حمله ائتلاف سعودی به یمن


نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی سابقه است، - روبه رو هستند.

حملات سه شنبه ائتلاف سعودی به یمن چهار کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شبکه خبری المسیره ، در حمله نخست به منازل مردم که توسط جنگنده های ائتلاف سعودی در منطقه علفاء در استان مأرب در مرکز یمن صورت گرفت 2 زن و مرد کشته و یک زن نیز به شدت زخمی شد.

حمله دوم در منطقه الرقو در شهرستان مرزی منبه رخ داد که در جریان آن یک شهروند یمنی توسط مرزبانی عربستان هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

همچنین به دنبال حمله هوایی ائتلاف سعودی به منطقه الجبلیه در شهرستان التحتیا و استان الحدیده در غرب یمن 2 زن دیگر در زخمی شدند.

در سایه سکوت مجامعه بین المللی، ائتلاف سعودی به صورت روزانه روستاها و مناطق مرزی یمن با عربستان را هدف حملات راکتی و توپخانه ای قرار می دهند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته در حمله ائتلاف سعودی به یمن

4 کشته در حمله ائتلاف سعودی به یمن