مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-21اجتماعي

عودت 3 هزار زائر اربعین از ایلام به استان های مبدا


بر اساس تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود تمامی زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می کند.

- فرمانده انتظامی ایلام از عودت بیش از سه هزار زائر اربعین از ایلام به استان های مبدا خبر داد و گفت: مهم ترین اولویت پلیس در این راستا جلوگیری از ورود این زائران به محورهای ورودی به ویژه شهرستان مهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود تمامی زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: هشت ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان مستقر، و به هیچ وجه اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نمی شود.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه تاکنون سه هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: طی روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه های پلیس و مسوولان کشوری به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنان به مرز مهران جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت 3 هزار زائر اربعین از ایلام به استان های مبدا

عودت 3 هزار زائر اربعین از ایلام به استان های مبدا