مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-21سياسي

به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم


رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه همه طرف ها باید به توافق هسته ای و قطعنامه سازمان ملل متعهد باشند، گفت: به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم.

- رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه همه طرف ها باید به توافق هسته ای و قطعنامه سازمان ملل متعهد باشند، گفت: به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رییسی در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: نظام سلطه آمریکا در داخل و خارج بی اعتبار شده است و استقامت ملت ها قویتر از قدرت ابرقدرت ها است و امروز پروژه تحمیل هویت غربی، شکست خورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حامی آزادی و مانع افراطی­ گرایی است، اظهار کرد: پیشنهاد ایران، ممنوع شدن هرگونه تحریم یا اخلال در زنجیره تامین سلامت و محیط زیست است.

رییسی یادآور شد: جنایت سازمان یافته آمریکا علیه بشریت باید به عنوان نماد و واقعیت حقوق بشر آمریکایی ثبت شود و کرونا بانگ بیدار باش برای کل جهان است که امنیت تک تک انسانها به هم وابسته است.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه رفتار گزینشی، راه حل معضل تروریسم نیست و با استانداردهای دوگانه نمی توان با تروریسم مقابله کرد، تصریح کرد: حضور نظامی آمریکا در سوریه و عراق مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم

به دنبال تعامل موثر با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه هستم