مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-21پزشكي

مادر باردار مجوز اخلاقی و شرعی خوددرمانی ندارد


رییس گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مادر باردار از لحاظ اخلاقی و شرعی اجازه ندارد خوددرمانی کند زیرا حامل یک نفر دیگر است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مادر باردار از لحاظ اخلاقی و شرعی اجازه ندارد خوددرمانی کند زیرا حامل یک نفر دیگر است.

نفیسه ثقفی در نشست خبری واکسیناسیون کرونا در مادران باردار که امروز در مرکز بهداشت شماره 2 مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه زنان است که نسل بشر را تداوم ببخشند، در خصوص جایگاه زنان باردار اظهار کرد: هنگامی که زنی حامله شده و اقدام به فرزندآوری می کند، انتظار نمی رود که دچار عارضه شود و اتفاقی برای او رخ دهد .

زن باردار در حقیقت 2 نفر است؛ برای همین مراقبت از این 2 نفر اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه خانواده ها از حامله شدن در زمان کرونا می ترسند، گفت: حامله شدن باعث افزایش میزان ابتلا به کرونا نمی شود اما اگر خانم باردار کرونا بگیرد، ممکن است بیماری در او شدت بیشتری داشته باشد؛ مخصوصا اگر وی دچار بیماری زمینه ای نیز باشد.

رییس گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: اگر خانمی می خواهد حامله شود، بهتر است قبل از بارداری واکسیناسیون را انجام دهد تا اولا مبتلا به کرونا نشود و دوما اگر مبتلا شد، ابتلای او خفیف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر باردار مجوز اخلاقی و شرعی خوددرمانی ندارد

مادر باردار مجوز اخلاقی و شرعی خوددرمانی ندارد