مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-21اقتصادي

واریز کمک هزینه معیشتی برای 133 هزار معلول فاقد شغل


با تامین اعتبار در مجموع مبلغ بیش از 64 میلیادر تومان برای پرداخت کمک هزینه معیشتی(سه ماهه دوم) برای بیش از 133 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که بالای 18 سال سن دارند و فاقد شغل درآمدی هستند، - با تامین اعتبار در مجموع مبلغ بیش از 64 میلیادر تومان برای پرداخت کمک هزینه معیشتی(سه ماهه دوم) برای بیش از 133 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که بالای 18 سال سن دارند و فاقد شغل درآمدی هستند، واریز شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز 480 هزار تومان کمک هزینه معیشتی (سه ماهه دوم) برای بیش از 133 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که بالای 18 سال سن دارند و فاقد شغل درآمدی هستند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وحید قبادی دانا درباره اجرای ماده 27 قانون دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت، گفت: با تامین اعتبار در مجموع مبلغ بیش از 64 میلیادر تومان برای پرداخت کمک هزینه معیشتی(سه ماهه دوم) برای بیش از 133 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که بالای 18 سال سن دارند و فاقد شغل درآمدی هستند، واریز شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه به ازای هر فرد 480 هزار تومان کمک هزینه معیشتی بر روی کارت بانکی آنها شارژ شده است، یادآور شد: برای اجرای کامل ماده 27 قانون دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز کمک هزینه معیشتی برای 133 هزار معلول فاقد شغل

واریز کمک هزینه معیشتی برای 133 هزار معلول فاقد شغل