مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-21اقتصادي

نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان


رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری های ساختمانی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 6 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری های ساختمانی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 6 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار شد که طی آن این استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و نیاز های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

تکنوسازه  استارتاپ تکنوسازه اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان اپلیکیشن تحت وب برای خودکارسازی کار مهندسین طراح با استفاده از هوش مصنوعی معرفی کرد.

ویژگی این محصول تحت وب بودن نرم افزار، کاهش چشمگیر زمان طراحی سازه، نوین بودن بخش بهینه سازی پیشرفته و مدل سازی خودکار .

کاهش هزینه های ساخت است.

سرمایه موردنیاز این استارت آپ 350 میلیون تومان است.

مارستان  استارتاپ مارستان دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان اتوماسیون ساختمان برای صنعت بهداشت و درمان معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان

نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان