مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-21سياسي

150رزمنده شهرستان لنده تجلیل شد


رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند، تا سرزمین مادری خود نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنندو امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت:گفت:رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند، تا سرزمین مادری خود نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنندو امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی در مراسم تجلیل از150رزمنده شهرستان لنده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند، تا سرزمین مادری خود نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و امروز ما در امنیت و آرامش باشیم.

وی اظهارکرد:در این برهه از تاریخ که دشمن سعی دارد با راه اندازی جنگ نرم باعث تضعیف اعتقادات نسل جوان ما شود، از مهم ترین نیازهای جامعه ما برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل جوانی است که در صحنه های دفاع مقدس نبودند ولی تشنه حقایق و رشادت های رزمندگان برای ایثار و از خود گذشتگی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده عنوان کرد: از مهم ترین اولویت کاری ما در طول خدمت خود،خدمت بی منت به آحاد مردمی است که در طول تاریخ ثابت کردند، در تمام عرصه ها یار ویاور نظام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150رزمنده شهرستان لنده تجلیل شد

150رزمنده شهرستان لنده تجلیل شد