مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-21اقتصادي

مالیات بر سود سکه و مسکن چطور اجرایی می شود؟


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید، طرح مالیات بر عایدی سرمایه که پیگیری آن آغاز شده، می تواند مسیری شبیه به تجربه کشورهای توسعه یافته را طی کند.

- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید، طرح مالیات بر عایدی سرمایه که پیگیری آن آغاز شده، می تواند مسیری شبیه به تجربه کشورهای توسعه یافته را طی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، عباس آرگون در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه از سوی مجلس تصویب شده و در حال حاضر کمیسیون اقتصادی کار بر روی جزییات آن را ادامه می دهد.

این نوع مالیات در بسیاری از کشورهای توسعه یافته اجرایی می شود و در ایران نیز پیگیری برای اجرایش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها این نوع مالیات با هدف محدود کردن فعالیت های غیر مولد اجرایی می شود، بیان کرد: یکی از اصلی ترین معضلاتی که اقتصاد ایران در سال های گذشته با آن مواجه بوده، فعالیت های سوداگرانه است و این مالیات می تواند مسیر این سودجویی را محدود کند.

عضو اتاق بازرگانی تهران درباره نحوه اجرای این نوع از مالیات توضیح داد: املاک با انواع کاربری و کاربرد و حق واگذاری محل، مسکوک طلا، شمش طلا، طلای آب شده، زیورآلات از جنس طلا و پلاتین و جواهرآلات، انواع ارز خارجی و انواع وسیله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر سود سکه و مسکن چطور اجرایی می شود؟

مالیات بر سود سکه و مسکن چطور اجرایی می شود؟