مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-21سياسي

دفاع مقدس زنده ترین حدیث «همدلی و هم زبانی» مردمان ایران زمین است


وزیر علوم در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، زنده ترین حدیث همدلی و هم زبانی ملت همیشه در صحنه است.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کرد: دفاع مقدس زنده ترین حدیث همدلی و هم زبانی ملت همیشه در صحنه این سرزمین است که سالیان بسیار است به یمن حضور ایثارگران آن حماسه، آن را باز آفریده اند و جهان را به تماشای آن غیرتِ عظمت آفرین تعارف کرده اند.

در پیام دکتر زلفی گل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الَّذینَ آمَنوا وَالَّذینَ هاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ أُولٰئِکَ یَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ ۚ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحیمٌ (سوره بقره.

آیه 218) آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود هجرت کرده و در راه خدا جهاد نموده اند، اینان امیدوار و منتظر رحمت پروردگار باشند که خداوند بخشاینده و مهربان است .

بی شک هشت سال دفاع مقدس سند عزت و سربلندی تاریخ ملت ما در برابر هجوم بی رحمانه و ناجوانمردانه دشمنان است.

سند افتخاری که از آموزه های اسلامی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در مکتب عاشورا مایه گرفته و مردمان این سرزمین با تقدیم هزاران شهید و جانباز روایت گر صدیق ملتی گردند که خاک پاک سرزمین خود را به جوهر جان پاس داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس زنده ترین حدیث «همدلی و هم زبانی» مردمان ایران زمین است

دفاع مقدس زنده ترین حدیث «همدلی و هم زبانی» مردمان ایران زمین است