مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-21ورزشي

اعزام 6 رشته ورزشی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان


رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در آیین بزرگداشت روز بین المللی ورزش دانشگاهی گفت: اعزام دانشجویان به یونیورسیاد دانشجویان جهان در 6 رشته ورزشی خواهد بود.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، هادی بشیریان در مراسمی که برای بزرگداشت روز بین المللی ورزش دانشگاهی در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: امسال به همین مناسبت در 10 استان کشور برنامه بزرگداشت برگزار می شود و صدور پیام تبریک توسط وزرای علوم، ورزش و ریاست کمیته ملی المپیک نشان دهنده اهمیت این رخداد در کشور است.

رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی به حضور ایران در رخدادهای مهم بین المللی ورزشی اشاره کرد و افزود: در آخرین دوره یونیورسیاد دانشجویی رتبه نهم را کسب کردیم و در دوره پیش رو سعی داریم این جایگاه را حفظ کنیم یا ارتقا دهیم.

بشیریان با اعلام اینکه برای یونیورسیاد سال آینده در 6 رشته ورزشی اعزام دانشجو خواهیم داشت، گفت: به زودی مسابقات استانی در این 6 رشته ورزشی آغاز می شود تا دانشجویان پسر و دختر برگزیده مرحله استانی وارد مسابقات انتخابی بهمن و اسفندماه جاری شوند.

همچنین با توجه به تعویق افتادن یونیورسیاد، سایر رشته های ورزشی نیز در صورت تایید کمیته فنی و یا کسب رکوردهای ورودی به این رویداد اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 رشته ورزشی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان

اعزام 6 رشته ورزشی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان