مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-21دانش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجتمع خوابگاهی کوی بازدید کرد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه، ضمن بازدید از امکانات مجتمع، با حضور در جمع دانشجویان ساکن در خوابگاه در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در این بازدید که با همراهی دکتر محمدحسین پورغریب، معاون دانشجویی و دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه انجام شد؛ با حضور در جمع دانشجویان دختر و پسر ساکن در خوابگاه، ضمن بیان تجربیات خود از زمان دانشجویی، در جریان اهم مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان، گفت: یکی از وظایف مهم دانشگاه، رسیدگی به وضعیت دانشجویان در حوزه های مختلف است.

در این دیدار هم ما به برخی کمبودهای موجود در حوزه دانشجویی، از جمله کمبود خوابگاه برای دانشجویان متاهل پی بردیم.

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت علمی و فرهنگی دانشجویان ملاقات شده در این دیدار، گفت: دانشجویانی که ملاقات کردیم به لحاظ اعتقادی، فرهنگی و علمی بسیار روشن و به روز بودند و من از دیدن تلاش این عزیزان و سبک زندگی شان بسیار لذت بردم.

قناعتی با اشاره به اینکه مسائل مهمی از سوی دانشجویان در این بازدید مطرح شد؛ گفت: به دلیل طولانی شدن این بازدید، بنا شد مجددا دیداری در حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجتمع خوابگاهی کوی بازدید کرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجتمع خوابگاهی کوی بازدید کرد