مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-21اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید دیم زارها در 295 هزارهکتار از اراضی آذربایجان غربی


ناظر طرح جهش تولید در دیم زارهای آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید دیم زارها در 295 هزارهکتار از اراضی دیم استان همزمان با اغاز کشت پاییزه در سال زراعی 1401 - 1400خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی ناظر طرح جهش تولید در دیم زارهای آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید دیم زارها در 295 هزارهکتار از اراضی دیم استان همزمان با اغاز کشت پاییزه در سال زراعی 1401 - 1400خبر داد.

عبدالعلی غفاری امروز 30 شهریور در همایش کشت محصولات پاییزه و جهش تولید در دیم زارها که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد : در پی تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و وزارت جهاد کشاورزی برای جهش تولید در دیمزارهای کشور، به دلیل اهمیت افزایش تولید گندم در راستای تداوم خودکفایی در زمینه گندم، طرح جهش تولید دیم زارها در استان نیز اجرا می شود.

غفاری با بیان اینکه امسال این طرح در 15 استان کشور اجرا می شود، افزود: افزایش تولید در واحد سطح، افزایش بهره وری در تولید محصولات دیم و توسعه کشت گیاهان جایگزین به ویژه نباتات علوفه ای، دانه های روغنی و گیاهان دارویی از مهم ترین اهداف اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها است.

وی استفاده حداکثری از آب باران برای تولید محصولات کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: افزایش تولید محصولات زراعی و افزایش درآمد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید دیم زارها در 295 هزارهکتار از اراضی آذربایجان غربی

آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید دیم زارها در 295 هزارهکتار از اراضی آذربایجان غربی