مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-21اجتماعي

سامانه ثبت نام واکسن دانش آموزی راه اندازی شد / مشکل کمبود معلم نداریم


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سامانه ثبت نام واکسن دانش آموزی ویژه دانش آموزان کلاس دوازدهم راه اندازی شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی دهقان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه واکسیناسیون برای دانش آموزان پایه دوازدهم باز شده و ثبت نام انجام می شود.

وی در ارتباط با مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: در سال جاری کمترین چالش را داریم و با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای جذب نیروهای خرید خدمات، حق التدریس، نیروهای سوادآموزی و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران تعداد فرهنگیان بازنشسته سال جاری را چهار هزار و 10 نفر اعلام کرد و افزود: همکاری با تعداد نیروها استمرار دارد.

وی درباره اقدامات اداره کل برای بازگشایی مدارس، گفت: حدود 20 ماه دانش آموزان ما است.

وی در ارتباط با ابزارهای آموزش و عدالت دیجیتالی،گفت: این سازمان عملکرد درخشانی به همراه استان خوزستان داشته و 40 هزار دستگاه در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

دهقان خاطرنشان کرد: در سال جاری پویش همکلاسی مهربان را راه اندازی کردیم و شرایط را برای دریافت همه دانش آموزان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام واکسن دانش آموزی راه اندازی شد / مشکل کمبود معلم نداریم

سامانه ثبت نام واکسن دانش آموزی راه اندازی شد / مشکل کمبود معلم نداریم